Garáž by čistě teoreticky mohla být i v patře, nicméně
to není tento případ. Ať už budeme brát terén jakkoliv (nyní je kvůli demolici
prakticky v rovině), tak i při co největším sklonu bude terénní rozdíl
mezi ulicí a opačným koncem pozemku asi 1,5 m. Obchod chci mít logicky přímo
v úrovni ulice, z čehož vyplývá, že pokud chci dostat auto do patra
(tedy +3m), tak musím překonat 1,5 m výšky, což je neskutečná věc, kterou by
nikdo nejspíš nezaplatil. Dalším faktem je, že, pokud se nepletu, tak
v nějaké normě je, že nad obytnou místností nesmí být garáž. Což by se
možná dalo nějak obejít… I prostor pod rampou by se dal nějak využít (viz
zastavování prostoru pod mosty), nicméně pak bych rampu musel počítat do
zastavěné plochy a byl bych zase na začátku J
Totéž platí pro rampu do sklepa.
Předchozím odstavcem jsem snad vyloučil možnost umístění
garáže do patra či do sklepa a zbývají mi již jen tři možnosti: nějak narvat
náplň do objemu s garáží zvlášť, nesplnit zadání (nebudou dvě stání nebo
nesplním 35%) anebo přesunu obývák do patra a tím ztratím přímý kontakt domu.
Nelíbí se mi schodiště na zahradu. Nechtěl bych například nosit jídlo na
venkovní posezení po schodišti.
Žádné komentáře:
Okomentovat