pondělí 28. dubna 2014

Prezentace


Minulý pátek proběhla v ateliéru velká prezentace všech projektů. Zaprvé, to bylo velmi náročně, školní dřevěné židličky nejsou připraveny na několikahodinové sezení. Dále, bylo zajímavé pořádně se seznámit s projekty ostatních v již skoro finální fázi, jelikož jindy to nejde (v tomto ateliéru hromadně moc neprezentujeme).
Srovnání s ostatními je složité, jelikož těžko odhaduji svůj projekt. Některé cizí se mi líbily, některé byly podle mě nic moc. Nicméně málokdo měl výrazně víc práce hotovo, u některých to naopak vypadalo, že zatím ještě dost plavou... Obecně byla kvalita různá, ale myslím, že se dá ještě spousta věcí dohnat. Každopádně pro nás všechny bude/je dost velkých oříškem TZB, jelikož nás to nikdo pořádně nenaučil. Umíme jen jednotlivé věci, navíc ve velkém měřítku, ale jak vybrat správnou koncepci vzduchotechniky rodinného domu jsme nikdy neslyšeli.

K mému projekt bylo řečeno, že není zjevný kontakt s veřejným životem a že bych měl vylepšit soukromí zahrady. Plus bych ještě měl upravit příčle proskleného pláště u terasy a možná ještě vylepšít okna v hlavní fasádě. Vstup prý vypadá jako temná díra a grafika provozovny by tam měla být naznačená, jelikož může leccos ovlivnit.
S připomínkami v zásadě souhlasím. Nestihl jsem doplnit nějaké stolky na chodník, lidmi jsem to zatím nechtěl plevelit. Připomínka k temnému vchodu je sice oprávněná, ale ještě nevím jak to řešit.


Neřešte plot v pravé části, zatím jsem nepřepral počítač :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat