neděle 25. května 2014

Odevzdání



























Trošku jsem pozapomněl na blog, nicméně i tak jsem minulý týden odevzdal svou práci. Bohužel mi můj počítač nepíše kolik času jsem tomu věnoval, takže se tím nemohu chlubit :-) Nyní mě ještě čeká nachystat plachtu (=plakát) k obhajobě a vyrobit model.
Hlavní vizualizace je ta, která je nahoře, nicméně trošku kecá, jelikož je tam navržen strom, jak ukazuje tento obrázek:




























K obrázku vlevo:
Šikmá čára na obrázku vlevo je horní okraj plotu, který je smazán, aby bylo pořádně vidět.
V levé části čouhá garáž, šedý obdélník jsou dvířka k popelnici.
Podivný šedý sloup u stolu na terase je symbol pro sochu na zahradě.







Zkusím si najít čas a dát sem celou práci až vymyslím jak ji sem elegantně vložit :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat